Cheesus!

Tja, igår var lämnade vi Wilmalutten hos vetrinären, tidigt på morgonen.
Där fick hon stanna, helt utan mamman o helt utan pappan! Ojojoj.
Vid tretiden ringde dem och sa att vi kunde momma o hämta den nyopererade lillapan.
Så det gjorde vi-ÄNTLIGEN!
Guuuud, vad det var tomt utan det här lillskrället här.
Det var nästan så det gjorde ont i en så fort man såg någon annan med hund.
Ändå handlade det bara om några timmar!!!
Cheesus! Hur blödig får man bli!?

Men allt gick bra iallafall.
Lillpuppan springer nu runt med ett grönt bandage på sig.
Och verkar inte ha ont. Trött däremot, verkar hon vara. Men det måste man ju få vara under sin konvalesens!

Själv mår jag blä.
Kalle har smittat mig så min förkylning blivit värre.
Så det blir kurering på hög nivå här nu, för att inte missa allt för mycket skola.
Gäller att vara disiplinerad o läsa massor hemma!......

Förutom det så är allt bara bulla.
Håller på o skriva brev till min vän G.
Fick veta att han "tillfälligt och ofrivilligt" flyttat uppåt i landet, tills i februari, tror jag det var.
Så jag ska skicka ett brav o några bilder på bejbisarna mina; Wilman O Sivan.
Då blir han nog glad!

Själv ska jag soff-o-te-kurera mig nu.
Så tack o hej-te´pastej!

 Kånvaläsämss-vilning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0