Lördag-Nördag!

Idag har jag varit gräsänka.-Skönt som faan!
Är så trött på mans-skrället nu, när han är arbetslös o går hemma om dagarna.
Själv är jag ju inte i skolan mer än onsdag och fredag.
FYYY FARAAAAO!

Och så har jag suttit med läxor-heeeela daaagen!
Till nu!
Känner mig ap-nyttig!
Det känns ju alltid bra!

Har varit och handlat med lilla W, som fick hjälpa till att bära hem matvaror,
i sin lilla ryggsäck.
Hon är så duktig såå, min lilla assistent!

Däremot har jag inte duschat.
Men vem ska bry sig i det då!?
Inte någon mer än jag.
Så duschen får vara till imorgon.
Är duktigt trött, och ska bara lägga mig framför teven nu.
Smälla i mig karra, och fisa.
SOFT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0