Snökompisar

Visade sig att jag hade rätt...
Tråkigt! Gör mig ledsen och rädd.
Men det finns inte mycket jag kan göra. Det vet jag.
Fast det gör ju ont ändå....när någon man älskar.....

Annars, förutom det, så är det väl sådär.
Har varit ut o lekt med Wilma-W i skogen.
Vi har busat massor med pinnen, o kastat oss i snön o haft dragkamp.
Var alldeles snöig och blöt när vi väl var hemma igen.
Det är nog det bästaste som finns; att leka med Wilma-W,
min lilla rosen-fe´!

Och idag ska jag, mam o min lilla pappa-plutt o hälsa på gammelskruttarna innan jag åker hem.
Vilket ev. blir imorgon....beror helt och hållet på.......

Nu måste jag i alla fall lägga på ett kål om jag ska hinna bli klar till avgång bgn.



Mitt lilla sand o snömonster-lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0