Hälsa o måsten............

Oj, oj, oj vad trött jag är!!!
Förstår inte varför.
Sure, mycket inre stress och spänningar, but still!?

Idag har vi varit ute o promenerat med Wilmis i över en timme.
Jätteskönt!
Fast efteråt var jag ännu tröttare än innan!
Och så har jag funderat på att börja å på gym; nämligen Helex.
Ska i af. börja med att gå på de 2 gratis-gånger bodybalance, jag fick genom Damernas.
Spännande.

Dessutom har jag funderat på att, då det finns utrymme i ekonomin,
införskaffa mig en shaktimatta och en tns-apparat.
Skulle nog vara rena höjdaren mot mina spänningar!
Framförallt tillsammans med träning, simning o promenader.
Och en nyttig kost! Såklart...

Imorgon ska vi på möte, jag o maken.
Kanske går jag o simmar efteråt, igen.
Skulle va så härligt. Med en bastustund oxå.

O plugga, usch, plugga måste jag ju oxå göra!
Ja,ja....imorgon är en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0