Proud T.

Dagen började med att jag steg upp vid halvåtta.
Klädde på mig, drack morgonkaffe med morgoncig, o åt en halv banan.
Sen gick jag o Wilmis ut o promenixade med Monica i över en timme.
Skön början på dagen.
Resten av dagen har väl varit sådär...
Både bra och anus.
Har varit o handlat, kommit hem, käkat, o nu sitter jag på rövva i soffan.
O här tänker jag sitta!
Tänker inte röra mig en meter, mer än kvällspromenaden med hundskrället!

Förövrigt känns det lugnare o skönare än de gjort på ett bra tag.nu.
Känns bra när den närmaste man har, tar det rätta beslutet.
Även som det samtidigt kan kännas lite dubbelt,
på många sätt.
Men på många sätt och i längden så är detta det bästa.
*Makes me proud!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0