Inspiration..............

Idag har jag varit en sväng på stan.
Gjorde några fina fynd.
Och solat, har jag gjort, efter det träffade jag Susanna på stan.
Följde med henne hem o fikade.
Satt o surrade i över tre timmar!
Inte klokt!
Men det var jättekul o upplyftande att träffa henne.
Det var ju inte igår precis!
Fick massor av inspiration, kände jag.
Insapiration till att leva mitt liv på bästa möjliga sätt.
I kontakt med mig själv, nuet och skaffa mig en balans i saker och ting.
Att inte ständigt ha skyhöga krav på mig själv,
och ha tålamod.
Låta saker ta sin tid.
Behöver inte hasta genom allt!
Släppa taget, lite.
Världen rasar inte för det!
Känns så skönt att ha kommit till den insikten.
Skönt att slippa stormen av stress i magen.
Däremot skulle jag vilja slippa stormen av tankar i huvudet, som är just nu.
Och svallvågor av känslaor som bubblar upp.
Tränar...
på att vara i det.
Att inte fly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0