Regn o solsken

Helgen, som förövrigt bara rasat förbi i högtrycksfart, har varit riktigt fin.
Syster var här, o vi har ätit gott o myst på, jag, syster o mam.
Syster o mam var ut i lördags på varsitt håll.
Då passade jag på att avnjuta min badbomb
(lugn, badrummet står kvar, hehe!)
Och se en film som jag visserligen somnade till.
Inte bara en gång, utan 2!
Eagle Eye, hette den. Lite för mycket action o fantasi för min del, tror jag.

Och nu måndag......
Funderar på att åka in o simma, ev. även sola.
Skulle kännas fräscht!
Har dock ingen större inspiration.
Känns som att jag har större beslut att fatta, som stressar mig som faan!
(Fast man kan väl fatta beslut på badhuset oxå, vaa!?)

Känner mig bra låg.
Skulle nog må bättre om bara beslutet fattades någon gång...
....men det är inget lätt baslut att ta.
Både vill o vill inte.
Fast frågan är väl egentligen vad som är bäst för mig!?

Förresten, är det någon som har ett jobb till övers i Luleå,
här är jag!!!!



Ready to do hard work-making money!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0