Ställning.........

Nu har jag i alla fall tagit ställning.
Visat var jag står i allt det här.
Och var min gräns går.
Känns läskigt som faan, gör mig rädd.
För vad händer nu?
....?...Bara vänta o se.
Be o hoppas på det bästa.

Har varit med lilla hundhjärtat i skogen i typ en timme.
Skönt.
Nu ska jag distrahera tankarna med ännu en promenad in till badhuset,
o ta mig ett sim o en bastu.
Sen prom hem.
Göra middag, plugga, slappa o måla naglar.
Sköta om mig själv.
Det är där jag behöver lägga min energi o min tid.
Kan inte göra mer nu känner jag.
?....Orkar inte....
Usch, vill bara sudda ut de orden o tankarna.
Låtsas att allt är bra. Men måste va stark.
För min egen skull. Har gjort allt i min makt!
Eller har jag???
Finns det nåt mer jag kan göra????
Kommer inte på nåt i af.........
Tungt!
=(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0