Citysnöing

Det är typ vad jag har gjort hela dagen lång. Snöat runt på stan, försökt fixa o trixa.
Men blev inte så mycket. Lite klistermärken, en fotcreme,o bland annat en deo som luktar snor-gott!
Sålde ringen oxå, gav 160 spänn. Iallafall nåt, när man är luspank o fattig som en kyrkråtta!

"My soon to be ex-man" skulle försöka skicka lite pengar imorgon. Shit, skulle verkligen behövas!
speciellt efter att ha suttit o driftat o firrat för två, där den andre, "den odriftige" bara gnäller klagar o gör typ ingenting!
Bara sover, men gapar som en fågelunge efter mat när man kommer med grejer! *BEBIS*! Eller ska man säga *kossa*!
O dan då hans pengar kom in på kontot, då drog han iväg med sin apolare som en avlöning.
Alla har en gräns o min är nådd!
"The botten is nådd!"

Den 14:e åker jag till sundsvall över dagen, ska passa på att packa ihop lite prylar då oxå.
Hoppas tomten hunnit vara där o firra nån softish julklapp åt mig tills dess!
ÅÅÅÅåååhhh! Skulle va så bäst!

 
Me citysnöing åll däj lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0