3 veckor och en dag sedan!

För så länge sedan var det tydligen sen jag skrev blogg sist.
Det är för jävligt! .....=)

Är ap-trött!
Skulle kunna somna när o hur som helst!

O allt det där som jag hade skrivit på kom ihåg-lappen igår,
som jag skulle ha gjort idag......
Gissa bra det gick, då!?
INTE ALLS! Inte det minsta!
Men det kommer väl förhoppningsvis en ny dag imorgon oxå.
Hoppas på att mina pengar kommer imorgon!
Kanske jag slipper va så jävla engagerad över stålar o hur man skaffar såna.

Får jag hela beloppet som jag förstod på min soc.ass. att jag skulle få så ska jag faktiskt
passa på o unna mig nå nya kläder!
På tiden att prioritera sånt!

....Nu när jag tagt ett beslut oxå, ang mitt liv som kvinna eller mus.
Fira att äntligen!....

Men  nu. Nu är det dags för sömn!
Annars är det risk att jag blir kinkig imorgon.
HA HAHA HA!
Det har jag varit länge, känns det som. Tålamodet är på fet-semester. Långt, lååååångt borta!
Tror det enda jag har just nu är tvär abstinens. No more, no less......

Nåväl, sovtåget går närsomhelst!
Tack för mig, cash o leverpastej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0