Blääuch!

Tisdag idag... fortfarande sjuk. Stundvis feber, massor med hosta osv, osv.
Har i alla fall (efter att jag fått i mig medicin!) donat om lite i mitt rum. Blev mycket bättre.

Saknar Jörgen i massor.
Önskar vi kunde va sjuka ihop. O att jag fick ligga i hans famn. Känna mig trygg.
För det ät väl den enda mannen på jorden jag respekterar och känner mig trygg med numer.
(Hatar....dådet. Hatar honom. Hatar det han gjorde o allt han tog ifrån mig. Äcklig!)

Pratat med soc o med kvinnohemmet idag. Låter bra, förutom att allt står still nu med min unfluensa och så.

Annars är allt inte bra.

Ska kolla lite tv, innan det är dags att gå ut med lilla rosenknopp igen. Sen blir det nog en tidig kväll.

Lite läsning i boken om Lemmy, sen sova!

Skönt o sova.

Slippa tänka, känna, minnas o allt det där!

Blääuch på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0