Kärleksögon...

...väljer jag att ha på mig idag....

Nåväl, dagen idag, onsdag, började med att någon (tokdåre) började ringa som enn galning vid sju!!!
Vaknade, somnade om, oså frmtill niotiden. Då kunde jag inte somna om mer. Och abstinensen började göra sig påmind.
Så då var det bara att siga upp. Käkade frulle, o gick ut med lilla fröken Rosenknopp.
Ute bajsade o kissade vi.
Busade med en jättepinne (=ett träd) o mediterade lite.

Sen har jag tagit på mig mina nya fina kläder jag köpte igår.
Mörkblå tighta jeans, en vit tunika (som jag är livrädd att skita ner, vore så typiskt mig!)
och en sån där komplicerad men fin lila o grå-randig kofta.
Supernöjd!
Känns fräscht med lite nytt. Känner mig fin.
Skulle behöva sola lite. Men var e´cashen????

V ringde mig nyss, så vi fick reda ut ett o annat.
Känns oxå bra. Pratade på lite o kom överens att ja ska lämna kläderna till henne imorgon.

Nu har mamsen kommit hem från Britts katter o Konsum,
eller Coop som alla affärer heter nu för tiden,
med min hallonsoda o kexchoklad! Mig välförtjänt!=)
Ska gå o ta mig ett glas. Hehehe.

Kram på alla mäniskor!

Bakom mina kärleksögon....saknar farbror någon.....


Kommentarer
Postat av: Jensi

Kul med nya kläder! Var kul ses i lördags, fastän det blev så snabbt! =)

2009-10-19 @ 10:30:27
URL: http://jensi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0