Sovkoma...

Lördag.
Hade helt andra planer idag, än vad som blev!
Skulle till storheden.
Istället har jag stor-sovit!
Vaknade vid 13-tiden av en mamma som tyckte de var dags o stiga upp. Så då var det bara att gå upp, käka frulle o ut med lilla sötnosen.
Sen toog jag på mig mys, och somnade om framför teven, tills nu!
Snacka sovkoma!!!

Annars är det väl sådär. Känner fortfarande aggro o en frustration gentemot soc. och blandade budskap. Och jag kommer bli vansinning om det är nån jävla snorunge, typ "Malin 2" jag fått som assistent! Men vi får väl se på måndag. Jag har en plan! Ja, det har jag!

Nu ska ja fortsätta softa. Ska bara kolla en grej på tradera först.

Thänk juo änd godd naijt!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaka i bloggandet!/Marga

2009-10-12 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0