Jaaha....

Så sitter jag här hos mams.
Alla mina saker är ihoppackade, känns lite skevt. Men ok, jag kan förstå.
Läget känns äntligen under kontroll, fast under skeva omständigheter....om nån fattar?..
Men, men....

Annars......OK. Permis från enheten. känner mig på bra humör. Glad för permisarna dessa dagar!
Får vara med min lilla prinsessa Wilma-Lii, gå långprommisar o goa.
Hade klättrat efter väggarna där borta annars!!!
O så är jag så nöjd med de människor som är där nu. kunde inte bli bättre!
Jätte bra sammanhållning!
Sen vet jag inte om personalen instämmer, men de e en annan femma! Ha ha!

Mår SÅÅ mycket bättre nu! Känner mig mer stabil i mig själv och i mitt resonemang!
Känns najs!

Tack o tjing-slå en plingeling! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0