Kärlek

Enorm! Över att ha fått till mig ett sånt litet liv som Wilma-strumpan!
Är så grymt och evigt tacksam att ha fått skänkt till mig en sån liten dam. Stödstrumpa, som hon faktiskt varit och fortfarande är!
Med kärlek över alla gränser, så villkorslöst!
Trots alla de gånger jag knappt sett henne för all den dimma mitt rus skapade.
Och trots allt det andra som varit. Men som ska bli bra.
Är så glad både för min egen, men oxå för hennes att hon ska få följa med mig på min "resa".
Komma o bo med mig på landet.
Bland hästar o kissekatter. Jisses, vad hon kommer tycka de e kul!
Kommer nog att trivas som fisken i vattnet!


Min älskade lilla vän!<3

Mitt lilla hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0