Med framtiden framför mig....


Som ett tomt A4, eller en ofärdig målarbok.
Bara färgerna som saknas. Men dem kommer snart. Bida din tid…

Bara 5 dagar kvar lite drygt. Sedan bär det av. till familjehem, för Theres…..

O lilla Wilman förståss! Hon ska ju med. För utan henne hade det inte gått. Utan henne hade ingenting gått! Hade inte funnits annat än en endaste stor smet!

Kluven. Slits åt två håll. Men ser (med rädda småbarnsögon) framemot denna resa, jag är på väg att göra.

Rädsla och framtidsutsikter. Pustar ut, åt att någon bar mig. Bär mig. Hjällpte mig över alla hindren jag själv burit fram med stor möda.

Ändå…alla tankar och frågor och funderingar i mitt huvud. Tillit, kom ihåg tillit!

Puh, mycket nu. Känns som att allt jag säger gör o tänker bara blir snurrigt.

Men trasigt ska bli helt igen. Ska bli!


Kommentarer
Postat av: Jensi

LÅter bra det där! =)

2010-04-16 @ 11:09:21
URL: http://jensi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0