sju svåra år....

...känns de som.
Utredningen är klar o visar på många positiva saker.
Bl. a. ingen adhd. Skönt!
Men de drogs upp mycket skit under utredningen som jag varit tvungen, o är tvungen att fejsa.
Sånt som man hellre låter ligga kvar under mattan.
Känns lite tungt just nu.
Men försöker lyfta blicken, o koncentrera mig på annat. På här o nu.
Kanske borde jag göra en tacksamhetslista...
Ska i af jobba lite imorgon, så då får jag lite annat att tänka på.

Lilla kärleksklumpen min har de bara bra. Löper gör hon. O springer omkring med trollorna på.
Jättesöta hallonkråkan där!

På lördag kommer Kalle med Siv, förhoppningsvis.....
Ser jag framemot. Wilman oxå, tror jag.

Time 4 me 2 chill!
Softa lugnt=)


Kommentarer
Postat av: Maya

http://maypel.wordpress.com/2010/08/17/beautiful-blogger-award



Många Kramar

// Kusin Maya

2010-08-18 @ 19:29:47
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0