--

Lättade faktiskt upp, kändes bra igår att fara iväg o hälsa på någon sådär.
Distraherade tankarna lite. Gav lite ny inspiration.
Bestämde att vi skulle ses o sällskapa till storheden imorgon oxå. Kul.

Förövrigt så är det fortfarande ruskigt KALLT!
När ska det ge sig, kan man ju undra!?
Wilmishen verkar dock inte hålla med. För hon vill bara busa med pinne o så, så fort vi kommer ut!

Pappis frågade om jag skulle följa med till bergnäset idag o käka middag.
Men hade planer på att bara vara hemma o pyssla på med mitt.
Nu vet jag inte om jag orkar det ens... Mår lite illa o känner mig trött o sådär uschig inuti.
Ska nog börja med att bara ta det lugnt en stund.
Lägga mig o läsa.
Suck...hade verkligen sett fram emot att ta tag i alla mina mänga projekt;
Naglar, sy hood till Wilma-Lii, collage, måla o lite sånt.
Well, well....kanske orkar lite senare. Efter en stunds vila.

Vila, pila , sila, dila, mila, kila....
Tack o tjo- trött o go`!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0