Goder morgon på eder!

Fast det är typ lunch.
Borde egentligen dra på mig varma kläder för att gå ut med lillskruttan,
Miss Huddinge Mys nr. 1.
Men känner ingen större brådska så direkt, eftersom hon var ut vid 5 imorse.
Trodde hon var nödig då hon vandrade omkring en massa inatt.
Men inte det. Hon bara lurades.

Liksom Wilmish så har även jag sovit jätte konstigt.
Vaknat ofta, o likssom bara sovit i dvala.
Drömt har jag gjort oxå, en himla massa.
Mycket om Jögge. Fick mig att sakna honom en aning.
Trots.....allt.

Vet inte vad som händer idag....kanske slänger jag i en tvätt.
Behöver gå till far(som är rar) o slå några plingar till olika instanser.
Ut till storheden en snabb. O så.....
Får väl se hur dagen blir.
En sak i taget.

Har i alla fall bytt strategi. Kommit på vad jag ska göra om detta nu inte funkar med
med soc, behandling o subutex-programmet.Vilket den nu inte verkar göra, pga bla.
byråkrati, och en himla massa dubbelmoral. Och socialens slöa biotchar som jag bara vill spy galla över.
Men...orka!
Hur som helst så finns Sundsvall väldigt mycket med i planerna nu.
Ska till soc imorgon, o sen får jag se vad de där telefonsamtalen jag ska ringa, ger.
Men är det fortfarande stop på alla plan, då tar jag mina väskor, o hund o drar.
Måste i alla fall prova. Funkar inte det, då får jag väl tänka om igen.
Men just nu så är det, de enda alternativ jag ser.
För här i Luleå bara ruttnar jag! För hur mycket jag än verkligen försöker, så snubblar jag hela tiden
på det med mitt sociala nätverk.
Jag måste säga att jag verkligen beundrar dem som fixar sig en drogfrihet i sin hemstad,
där de knarkat som mest! Verkligen beundrar! Det är ingen lek.

Appropå det här med lek, nu är det nog dags för min lilla kråka Krax, att gå ut o ta sig en promenad.
Bland tallar o blad. Nosa, leka o bajsa, otoka sig som en riktig Kajsa!

Tack å hej-gammal pastej!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0