Kylish!

Varit ut med solrosen min, men så in i h--vete vad kallt det är!
Blir inga långpromenader i det här vädret, kan jag ju bara tala om!
Tyvärr måste jag naturligtvis till affären o köpa ciggisar.
Så då tänkte jag att jag tar 2 flugor på en smäll; Tar bussen in till city, köper smokes o karra,
sen vidare till Bäcklin o hälsar på en stund. Får man lite variation på vardagen. Va lite social, så man inte glömmer bort helt hur man gör!

Egentligen känner jag mig bara tom o sorgsen. o kanske inte alls speciellt social.
Men samtidigt kan det ju va bra o bara göra nåt.
Träna på att bara vara i känslan, tillåta den att finnas till trots, liksom....

Här tog det stopp, som en slak.....
Kom helt av mig. Nåväl, stannar väl där.
Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0