Tankar, en himla massa tankar!

Ny vecka, ny dag, ny...här o nu.
Måste försöka få tillbaka lite rutiner i min vardag.
Mycket i mitt mående hänger nog även på det.
Ska ta tag i mitt liv. Ringa Nanna och så även soc.kärring-faan, som aldrig behagar höra av sig om någon tid som hon så stort tycker jag ska passa. Trots att jag ju gjort det! O det är klart att de är lätt, när min till råga inte för några. Tider, alltså. Kanske lite därför man mår som man gör oxå.
Hela ens liv o tillvaro känns för tillfället bara som en enda stor väntehall. O inget annat än mest bara väntan o tidsfördriv får där plats. Döda tiden, döda tiden...

Förövrigt så är det väl egentligen inte så mycket mer därtill, känns det som.
Drömmer konstiga saker. O sover som en stock.
Känner av sista tidens stress. Bra att jag äter många o mycket vitaminer o mineraler!
Skadar nog knappast min bristiga kropp!

Kanske åker jag o hälsar på, på örnäset senare i eftermiddag.
Få va lite social, innan jag glömmer bort hur man gör.  Kan göra mig gott oxå. Bara komma iväg lite.
Tänker mycket numer, i väntan på att tiden ska gå. O har i af. kommit fram till den slutsatsen att jag nog är i stort behov av nånting nytt. En nystart. (Fast det är ju det jag jobbar för oxå. men segt går det! Önskar jag redan vore där. Mitt i det, liksom. Som att någon bara stoppat in mig där. På behandlingshemmet. Inte den här otrevliga väntehallen, som bara tycks bli tjatig, på nå sätt!)

Nog tjatat om mitt för idag!
Hej o tjo-Pippi o Baloo!


Fibulerar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0