Onsdag....

...var det idag, ja. Hmn... Var tvungen att kolla text-tv vilken dag det var, om jag ska vara ärlig!
Vågade inte fråga stackars mamsen. Helt dagvild har jag gått o blivit!
Men man kan ju inte hålla koll på precis allt här i världen, eller hur!? =)

Tråkig vecka det här har varit hittills. Händer inte mycket.
O inte var jag o solade igår heller! Tar nog kanske det idag ist.
Ev. åker jag in med papsen till stan. Behöver få hämta nå påsar med grejer som jag har i Smedjan.
Förutom det o solningen har jag ingen aning vad som händer.
Kanske åker jag o hälsar på, på Örnäset.
Blir galen av o bara sitta här o glo!

Guuud, vad positiv jag låter idag då!-INTE ALLS!
Men ärligt, är uttråkad som faan. O önskar att nå kul kunde hända....Men utöver det så mår jag bara bulla. Har ju världens mest underbara lilla skrotfie-hund. som dessutom kan dansa som en liten Gud....nästan=)
(Detta var dagens positiva inslag...)

Nu, mitt herrskap, ska jag ta på mig kläder, borsta lilla tanden o sånt.
Sen bär det av, ut i lilla skogen här bredvid. Tillsammans med lilla stora hunden, som kanske vill kissa o bajsa....bara så ni vet!=)

Så här tackar jag för mig tills nästa gång!  På återseende o...
Auf Wiedersheun(, eller hur man nu stavar. Har faktiskt inte den blekaste!)

 Uttråkad....


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0