På avigsidan

Sovit som ett anus i natt. Vilket i o för sig kanske har o göra med att jag sov hela dagen igår.
Mådde o mår inte bra. Varken fysiskt eller psykiskt.
O Ingenting känns längre speciellt kul.
Försöker gå emot detta. Göra lite saker ändå. Funkar sisädär. Ibland blir de bara blaj av alltihop.
Men, men....det är väl mycket den där vänthallen som spökar...

Imorgon har jag i alla fall tiden på soc, så då får jag kanske (observera kanske) veta lite mer.
Önskar att jag bara kunde lägga mig ner o sova bort all den här enträgna väntan.
Vakna upp o allt är bara bra igen. Jag är där jag ska, liksom.

Kanske, men bara kanske åker jag till sundsvall i slutet på veckan.
Skulle nog va skönt me lite miljöombyte!

Men just här o nu, ska jag ut med paps på en sväng till storheden. O kanske till bergnäset.
Göra nånting!

Usch, orkar inte ha det såhär länge till.... Har även funderat på att åka upp o hälsa på syster yster några dagar.
Luvven o Olgis! =)

We´ll see...

Dax o rusa!

Tack o ajöken-spola kröken! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0