Riding the storm out...

(Nånting som jag aldrig riktigt verkar lyckas med-Egentligen är allt SÅÅ HIMLA sjukt! Fast det går ju inte å gå å tänka på det hela tiden, så bort med dom tanksrna nu! Bort bort! Flyg iväg bara. Bort med snöstormen...)

Sitter o lyssnar på "riding the....bla bla" på youtube.
Har varit ut med hunden. O Guuud va skönt väder! Skulle kunnat va ute me henne hur länge som helst, om de inte vore för att det finns annat jag behöver göra...Som att ta ett bad till exempel...
Beundra min solbränna från igår=) O sånt.
Usch skulle verkligen behöva dammsuga mitt rum oxå. Tråkigt.

Annars är det bra. lite splittrat kanske. både glad o ledsen samtidigt. Hur man nu kan vara det? Men det är jag.
Känner att tankarna börjar bli för många o går alldeles för fort. Jobbigt!
Börjar närma sig slutet-igen. Kanske är det det som gör det. Det där jävla slutet, som jag har en förmåga att bygga upp, o göra så himla stort! Gäller nog kanske att bara låta det vara som det är. Att acceptera, släppa taget om det. Och ha en tro på att allt är och blir som det ska vara. Och är meningen att va! För gör man så, då finns det ju egentligen sen inget kvar. Inga tunga tankar som tynger o svärtar ner ens dag. Ens hela tillvaro, som annars bara blir ett stort blubb o kludd o som ingenting tillslut.
För allt går ändå bara ihop i varann. Inget blir riktigt bra-trots stora intentioner o vilja. Trots allt blir det bara kaos.
Det är vad det är! KAOS!

Så det är så jag ska försöka göra...Acceptera, släppa taget och tro. Det ska jag göra idag.
Förutom kaoset i huvudet, så vaknade jag o mådde illa. Men glad ändå. Förväntansfull. Som om nånting roligt skulle kunna komma att hända.... Vad nu det skulle va..... Kanske är det bara idag. Alltså dagen i dag som är sådan, om ni förstår..!? Vet inte om jag riktigt hänger med själv, alla gånger!
Nää, nu ska jag sluta tänka så djupt o mycket. Bara vara.
Ska börja med att läsa horoskopet för idag. (Så man vet på ett ungefär vad som väntar-HAHAHHA!)

Tack o go efetermiddag!
C U 2-morrow!
 

(Drunknar i mitt eget huvud!) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0