Tjing-Tjingeling

Fredag!? Herre min skapare!
Det var ju alldeles nyss fredag! Hinner inte riktigt med i svängarna här!
Nå storheden blev de inte igår. Idag???? Kanske, eller inte...
Åkte bara snabbt in till satn igår. Men lika snabbt hem.

Fick faktiskt goda nyheter om behandlingshem igår, av soc.
Verkar som att dem helt plötsligt ändrat inriktning o är villig att skicka iväg mig
på en behandling som innebär både 12-steg och subutexprogrammet!?
O det låter ju bra. Men jag väljer att inte ta ut något i förskott,
då det hänt så många gånger tidigare att dem sagt saker dem sen inte stått för.
Men vi får se... Har tid på soc. på tisdag. Får väl veta mer då.

Annars är jag bara bamse-trött! O mår inge vidare på topp direkt!
Mår lite halv-illa o så.
Har nån slags fredags-ångest oxå, tror jag. Känns som att när det nu är fredag så borde man ju göra nånting.
Men vad!? Är så trött på allt o alla, o har ingen lust med nånting.
Men har ingen lust o bara gå hemma o glo, heller!
Får väl ta dagen som den kommer....

Ska i af. börja med en filtallrik o sen måla naglarna!
Så mycket vet jag åtminstone! O skriva brev till min mr. O;Oh! Om inspirationen infinner sig bara!

Tjo hopp!



Lite motvind sådär...ungefär så känns den här dagen i mig.


Kommentarer
Postat av: Jensi

vi får hoppas soc håller vad dom säger då! =)

2010-02-19 @ 12:49:41
URL: http://jensi.blogg.se/
Postat av: Jensi

vi får hoppas soc håller vad dom säger då! =)

2010-02-19 @ 12:49:55
URL: http://jensi.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Den 6:e februari 2010 så avled en bekant till mig pga leukemi. Han friskförklarades 2 gånger men ändå kom sjukdomen tillbaka. Sedan sommaren 2009 har han fått behandling men tillslut fanns det inget och göra vilket gjorde att leukemi tog över hans liv. Han blev bara 17år.



Så nu har familjen startat en insamling på barncancerfonden. Pengarna går till forskningen inom barncancer. De har under två dygn samlat in över 12 000kr. Var med och hjälp, minsta beloppet du kan skänka är 20kr. Läs mer på min blogg.

Tack och jag hoppas att du får en fortsatt trevlig dag!

2010-02-19 @ 13:10:51
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Dockie

Fin blogg,

allt bra? :)

kram.

2010-02-19 @ 13:35:02
URL: http://dockie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0