Tjoo!

För en gång skull vaknade jag i god tid. Vaknade strax efter åtta. Av att jaqg var sjukt kissnödig.
O då var det ju lika bra att stiga upp. Skönt att vakna o stiga upp den tiden,
istället för att sova till elva, halv12 o bara känna den där stressen att ligga efter hela tiden.

Just nu sitter jag o väntar (tålmodigt) på att nagellacket ska torka, så att jag kan gå o duscha sen.
Nagellacket jag valde var inte det vackraste såg jag nu när det väl var på. Brunaktigt. Fast ljust, näst in på blaskigt, skulle man kunna säga. Ja, ja får sitta på tills jag har tid o lust att byta. Nu måste jag försöka fokusera på morgonrutinerna. Men ikväll, kanske.

Ska till soc idag. USCH! Roligare kan man ju ha! Men förhoppningsvis får jag veta nåt mer om min framtida behandling/annat(???) Fått veta att det i Uppsala ska finnas en behandling med subutex-programmet inbakat.
Till skillnad från Sundsvall. Pratade med Soc i sundsvall igår o fick veta att något sånt varken fanns eller kommer finnas, så vitt denna människa visste. Trist. Känns som att ingenting går min väg, just nu. Att allting omkring mig o mina planer om min framtid, bara faller. Rasar, bit för bit.
Säkert finns det någon mening med det oxå. Undrars just vad!!!???

Var iväg en sväng med papsen igår. Till storheden, till bergnäset och till Kvantum. Det var trevligt, o paps var på bra humör. Den enda som var sur det var jag. Skyller på mensen.
Träffade Gurra G på Kvantum. Fick hans nya nummer, så jag tänjkte jag skule ta nån dag o åka ut o hälsa på. Wilmisen och jag. Då blir han nog glad.

Idag ska jag i alla fall åka ut till Bäcklin som skaffat sig en katt! Hör o häpna! En cornish rex.
Har en liten leksaksmus den ska få. Om den nu fortfarande är busig av sig, det får vi se.
Den, eller hon, är ju ändå tre år!
Ska bli spännande o se vad det är för en filur.=)

Tror dem har torkat nu. Dax för dusch!


Cornish Rex

Tjoohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0