Dagens tanke....

.....tänkte jag, måste ju bara vara att va´ tacksam för det vi faktiskt har!
 Istället för att gräva ner sig i all skit man annars, så lätt,  går och gräver ner sig i!

Egentligen försöker jag väl kanske mest tala mig själv tillrätta eftersom att jag lägger in mig på avgiftningen ikväll. Känner mig stressad, panisk, lamslagen o lätt-ittriterad. Allt på en o samma gång!
Men acceptans, tålamod, släppa taget och bara föröka ha en tillit till mitt öde. Så blir det nog bra.
För varför stressa upp sig, över nåt som kanske inte ens händer!?

Nåväl, ska forstätta med mitt. Ska snart till läkaren för den där emissen man prompt måste ha.
(Vaddå, ser jag ut som sundheten själv nu heltplötsligt, eller vad!?)

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad glad jag blir att du tagit tag i sitautionen! =) Nu kan det inte bli annat än bättre! Kram och så hörs vi av!

2010-01-06 @ 14:52:38
URL: http://jensi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0