Flärdiga Fredag....

Har fått stålar idag!=) Tjoho!
Men
måste betala lite skulder. Buhu! (Svider i själen...=)
Tänkte i alla fall unna mig friterad kyckling med sötsur sås och ris, från Mamma Mia. MMMmmMmmMMM!
Det var år och dar sen jag åt det! Vet inte hur länge eller hur många gånger jag gått o varit sugen på det!
Ska bli mig ett sant nöje!=)

O så ska jag in till stan en sväng. På soc o hämta reka på busskort.
Hämta ut medicin. Ska kika lite egter en långärmad tröja oxå.
Nåt billigt men snyggt. För nu börjar det kännas som om de e bara så mycket gammalt i garderoben igen.
Har liksom knarkat sönder allt.

Sola ska jag unna mig med. Lite ljuserapi i kombination med lugn o ro. Medtationstid.
O sen blir man ju brun till på köpet! Vem kan tacka nej till det!?

Annars är allt bara bra.
Känns skönt att komma hemifrån ett tag.
För även om det inte händer så mycket här heller, så är det, för mig ett måste med ett socialt nätverk.
Blir så konstigt annars. Går in i mig själv så mycket, att allt blir bara jobbigt tillslut.
Att gå ner på Konsum, som tycks vara världens enklaste, blir as-svettigt då.
när jag går in i mig själv o låser dörren.
Nää, det sociala är för mig, SUPERVIKTIGT!
Liksom lite flärd emellanåt. Fart o flärd....Såklart!





Kommentarer
Postat av: Jenny

hur menar du med fart o flärd?

2010-01-30 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0