TjilleVipp!

Hemma från enheten. Kom igår eftermiddag.
Blev nog lite för tidig hemåkning. skulle ha stannat kvar ett tag till. Lyssnat på dem som visste...
Men nu blev det såhär. kände att jag började klättra efter väggarna därinne oxå.
Fåår ta det för vad det är.
Försöker prata mig själv tillrätta när abstinensen blir för jobbig.....dvs. hela tiden! Nästan, i af.

Tänkte faktiskt hålla mig nykter och skötasam nu ett tag framöver,. till att börja med.
(Ett steg i taget!)
Pissa rent, o få full norm. Sen bär det av till Sundsvall, där jag vet o känner att jag kirrar biffen lite lättare än här.
Var jag bara känner en massa missbrukare o skit. För jag är så beroende av ett socialt liv oxå. Det har jag inget sunt här uppe.

Annars är det ok. Mamsen ligger fortfarande o sover! (Jag vann!) Tror det är första gången på månader som jag vaknar först!
Tänkte ta en prom med Wilm i skogen idag. sen funderar jag på att antingen fara o sola eller simma....
Får väl se vad det blir.
Något måste jag göra i af. Annars blir jag galen av denna inre stress!!!

Grattis på mig förresten! ´

Hej o Tack_Nagellack!


Kommentarer
Postat av: Jensi

Ja det låter bra! =) Motion är bra för välmående och bra mot stress! Just keep going! Kram

2010-01-14 @ 09:16:24
URL: http://jensi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0