...som solsken i själen....

....kan man verkligen kalla det när fredagen innebär att Theres tant-trosa är inne på stadens gator med penningarna i högsta hugg! (Inget bra omen!)
Tänker inte gå in på några ekonomiska detaljer men som alla som känner mig vid det här laget borde förstå så gick pengar åt som smör i solsken. Och det här med budget.......
What ever!?
Hade i alla fall en bra dag o gjorde några riktiga fynd!

Träffade pippi-fågeln Nisse som fick lite kaksmulor. Nisse hade väldigt stora fötter. Men var en väldigt nyfiken o modig liten krabat!=)
Så om du ser en liten flygande figur med stora tassar då är det nog Nisse:

Är ledig imorgon oxå.
Ska åka o lämna in travet. (Måste öka cash-in-flo'et i takt med utgifterna! Hehe!)
Men sen måste jag städa. Dammtussarna hägrar. Mindre najs!
Men det braiga med lördag imorgon är nämligen.......ta'da; SOVMORGON!
Fatta najs!
Hoppas dagen imorgon inte går lika fort som idag. Känns som att jag haft svårt o hänga med i tempot, på nåt konstigt vis! Skumt!

Nu är de i alla fall kväller. Och jag ska göra natti med en bra bok o en liten hallonkråka bredvid mig.
Så sov så gott o go' sovmorgon på er folk's!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0