Sweet weekend.....

Helgen var soft o riktigt härlig, faktiskt. Fint väder, softish, badat me Wilmish.
Jätteskönt i vattnet! Dagarna är riktigt somriga o ljuvligt varma. Till och med badvattnet nere vid sjön är alldeles lagomt varmt! Super-duper.

Inte länge kvar tills det bär av hemåt, nu....
Då ska jag ta me mig lite sol....o bad!=) O lilla sjåpkråkan Wilma-Wii föståss!
O så ska hon få bada me Luvve-Lu! De tycker hon nog ska bli skoj.

Kanske tar ja med mig Siv oxå. Har inte träffat de lilla busfröet på jätte-länge!
Det tror jag både Wilma o Siv skulle tycka om.

Imorgon bär de av till Sthlm, för vidare utredning. Näst sista gången.
Och i aug. får jag veta....vad jag lider av, hAHAha!
Spännande.

En glad nyhet är förresten att KBT-människorna skickat en remiss till LARO-teamet i Hudik, så det känns som att de e mycket troligt att jag får subutex! *GLAD*
Men, man ska väl inte ropa hej förrns man hunnit över bron, eller vad man nu säger!

Nåväl....Tack o hej-för mig!
(Over n out-Yla o Shout!)=




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0