Wilmish-spaish

Tjaa, det kan man säga att vi haft idag, ltegrann. Wilmish-spaish.
Var ner o badade, hon hallonkråkan och jag. Så jag passade på o luddra in henne med sitt cocos-shampo som hon har. Sköljde av o sen borstade jag henne.
Passade på medan hon var blöt o jösses vad det lossade! Otroligt!
Efter den spa-delen följer handukstorkning. Balsam o glansing-spray.
Inte nog med det, sedan tränade vi lite lydnad.
O gissa om hon var duktig eller duktig!?
Så nu är hon såå tjusig!

Själv är jag mest trött. Hungrig blev jag me! Hålla på o äta hela tiden!....
Har inte inte kommit så långt som till det här med målningen.
Ändå är det en sån grej som jag faktiskt har lust med o vill göra! Bara det att det verkar alltid komma nåt annat ivägen, eller nåt jag måste/väljer att göra före...o sen faller liksom målningsdilemmat bort på nå konstigt sätt. Nåväl, det hinns väl med så såningom.

Jobbat litegrann idag.
Men imorgon e jag ledig. FREE!
Så då funderade jag på om jag kanske skulle ta bussen in till "stan".... Byn? ...öh? ...Centrum.
Kika lite på nå kläder o andra fina saker.
Skulle va kul som omväxling!

men just nu ska jag gå å fixa mig nå mat. Så hej o tack för mej!




Kommentarer
Postat av: Maya

Skönt med Spa för Wilma! Hon blev säkert fin! Det låter som om Ni har bra väder och det är ju mysigt när man kan bada i närheten också. Hoppas Du hittar lite kläder och nåt fint till Dej själv på Din lediga dag!



Ha en trevlig helg, Kusin Vitamin!



Kram Kram

// Maya

2010-07-23 @ 09:02:22
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0