MidsommarKaO£@@£s!

Kaos, ja...eller typ.
Roligare än såhär har jag ju haft!
Tillochmed en magsjuka vore trevligare, nästan!
Nåväl, har i af lärt mig något av det här.
Tråkigt dock... Trodde inte det var såå illa! AAtt någon kunde bli såå jävla intrasslad i sig själv o sina egna lögner! sorgligt och tragiskt. Mer för denne än för mig, egentligen.

Förövrigt så är allt ok.
På dåligt humör, men men. Vad göra när shit happens?
Vet ju till nästa gång hur jag kan undvika det.

Å Wilma Vacker mår finemang.
Ligger på soffan o snusar efter midsommar-firandet. Trött som man blir...

Hoppas alla haft en bra midsommar!
Å God fortsättning, eller vad man nu säger?

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0