Det nya sättet!

Känns, för tillfället åtminstone, SÅÅ BRA!     
Fast just nu kanske jag inte är i stånd att avgöra så mycket, då jag varit vaken alldeles för länge.
Ser alltså typ nå slags pärle-maskar på golvet om jag tittar länge o nära. O de rör på sig! Hur som haver, så höll jag faktiskt på o glömma bort att ens nämna varför det känns helt ok. Det är nämligen som så att jag har en plan. Fick höra en sån smart, dock så enkel idé av en vän i samma sits som mig. Med drogerna, subutexen o den biten. Han hade överklagat (Ha!) socialstyrelsens beslut. och så som jag förstod det, så skulle han nu få subutex!!!! DET SKA JAG OXÅ GÖRA MINSANN!! =)

Fast gå o lägga mig ska jag verkligen göra alldeles strax. Om så bara för att vila ryggen i af! Å då vet jag
att ja kommer somna i samma stund som jag ens tänker tanken! (MEN MÅSTE VILA, SÅ JA ORKAR MORGONDAGEN OXÅ, EL. RÄTTARE SAGT DE DELAR SOM KOMMER ATT "UPPLEVAS" AV DEN NYA DAGEN.

Har hänt SJUKT mycket i helgen. O mest bara trist oxå. Fast det får jag nog berätta om en annan dag. 
För nu blir de sova av, dels innan mamma stiger upp. Och så delsför o slippa dessa maskar. Tunna, smala o i alla möjliga färger.
Grön, blå gula o röda! Blä.

*psykos!*( -SKOj!, för vissa därute som ingen humor har!
Kan berätta mer om denna hemska helg senare. Världens hemskigaste, lovar!!!
Måste bara tacka du, du vet själv vem du är; du vänliga själ, som faktiskt hjälpte till då boet var tomt  Antar att det är sånna som du som man man kan kalla vardagsängel!? Alla ni som medverkade till att jag skulle knäcka denna egentligen så enkla idee´n. Så litet men ändå så svår ibland att komma dit hän. Speciellt som man.....JAG inte har många alls att prata med,
jag menar...Trådtappning!.....Öhh...

Nä nu Bara Måste Jag Faktiskt!
Så...tack o go-natt på er alla hopa!

fASTÄN DE E MORR.


Tänk om man hade en sån här liten söt-gris o sova vid.
Jag menar; wilma-umpan hon tar ju upp hela rummet.....nästan.
Eller!?!! Ha O vid min sida!
Mumma.
vet i af vad jag ska drömma om, he, he!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0