Finns inga ord mer..

Finns inge mer o säga. Finns inga ord som kan beskriva min sorg, min maktlöshet ellr frustration längre.
Blir bara kak på kaka.
De enda jag vet, o det enda jag kan säga är att de tyngsta jag vet är att försöka kommunicera med en betongvägg. (Speciellt som andra "betongväggar" har förmågan att lägga näsan där den inte hör hemma. Gör allt bara fel! O den där näsan finns inte kvar länge till om den ska fortsätta figurera i mitt lliv o mina krig!
och när det tyngsta jag vet, aldrig verkar finna ett slut, så gör i alla fall jag det. Kanske inte så konstuktivt.
Menjag orkar verkligen inte mer.

Försökte stäla en tröja idag, för att få ihop pengar till att hämta ut mobilen imorgon; 400 spänn.
Åt helvete gick det med det. Råtoorsk redan från start!

Såhär får jag hålla på, för att få pengaflödet att gå runt då dde 1600 jag får var månad från soc-helvetet,
knappt räcker till hundmat eler  cig! Såå, vad är mina alternativ!?...33 år o be mamma o Thomas om pengar; NEJ!
Klart förnedrande o jobbigt för båda parter. Fattar inte hur soc tänker? Allt det här vet dem om, but still no change!
Men dem uppmuntrar väl till kriminalitet och att man ska vara i klorna på dem tills man dör.
Är de så, o blir de  så, då hoppas jag det sker snabbt, o helst smärtfritt.
Kanske med en överdoserad heroinspruta i armen. Fort var det gjort!

För det är inge länge kvar tills jag bara skiter i hela jävla systemet, vilket förövrigt suger så fett att det finns inge slut! Lägger mig ner o dör! Orkar faktiskt inte. Vill bara gråta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0