Go´morr!










Änteligen!
Äntligen är jag som mig själv igen, och allting är ungefär sådär som de ska.
Har varit o lämnat up. på morgonen.
Jag o Wilmish Rex.
Hon hade jättekul, busade o gömde sig i snön. Hon älskar verkligen när det är vinter o snö!
Jag, inte fullt så skoj. Men de fick gå ändå.
Känns bra att ha varit o lämnat det där förbenade u-provet.

Tänkte på det, man kan ju inte bara ge upp allt. O sluta leva.
Mitt mående påverkas ju jätte mycket av vad det är jag gör och inte gör!
Fick mig att rycka upp mig litet ur min menlösa tillvaro,
och kokong jag hamnade i för en stund.

Samtidigt övertalade jag mig själv att helgen var min. Min vilohelg.
Känns oxå bra att ha kunnat härda ut, utan att ha försökt tvinga in mig i nåt jag egentligen inte vill.Bara för att nåt ska hända.

Nåväl, nog om det.
Idag fibulerar jag på att antingen åka in o sola solarium, eller åka o simma.
Har inte bestämt mig än. Men det lutar åt solen....

Annars vet jag inte mycket mer än så.. ..förutom att jag nu ska diska.

Tack o hej-de var allt från mej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0