Ho ho!

Så var det tisdag igen. Dagarna bara går och går.
Och själv står man bara där. Kvar på samma ställe-jämt. Känns de som emellanåt.
Fast så är det väl inte riktigt....

Gårdagen blev sällsynt lugn. Fast med ett humör som inte var på topp.
Bättre idag.
Städade lite o påbörjade ommöblering av mina upphängningar på väggarna.
Gick åt pipsvängen då jag upptäckte att hörnhyllan bara gick att skruva upp på ena sidan.
Den andra var betong o krävde borr.....
Nytt försök idag. Kommer se lite annorlunda ut, men de kan väl bara va lite kul!?

Förövrigt idag så har jag planerat in en schysst frulle, långis i skogen med Tusseliten.
Sen buss till staden o sola mig lite solarium.
Naglarna måste få lite vård oxå. Så dem ska vi ta hand om senare idag.

Men nu känner jag att det börjar kurra så smått i magen.
Då är det dags för frukost. Kanske blir det mannagrynsgröt!? MMMmmm!



Liten fin vårblomma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0