Lycka, lyckliga sior och annat skit

Även om jag inte helhjärtat tror på astrologi osv.  Men det får mig dock att fundera.
Försöker se till det jag har o vara tacksam för det.
Men det känns nuförtiden som att jag bara är arg o ledsen. Vilket har med soc o deras konstiga resonemang att göra.
Hur dem ger, för att nästa dag ta tillbaka. Svamlar, o ger aldrig ett rakt besked.
Som i sin tur gör mig såååå arg, ledsen, och besviken. O sist men inte minst; BITTER!
Var tog all min lycka vägen, mitt leende, o allt det där andra som förr var värt så mycket.

Känns som att det inte finns längre. Borta med vinden. Eller ska jag säga borta med soc!?

 

Återkommer med mer info om hur ap-mötet på soc artade eller urartade sig!

 



Ensamkänsla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0