O igen!

Go´natt alltså.
Fast först tänkte jag försöka se en BECK-film jag hyrde igår..
(Får flirta o blinka mig till att slippa förseningsacgiften imorgon när jag går tebax med den-
dem verkar va bra, trevliga o inte helt omöjliga på det där stället; kjollan på Björx, alltså)
Om inte annat får jag väl klä mig i kort kort, o genomskinlig top, He he!

Annars har de varit en bra dag idag. Höll på o knasa för snatteri 2 gånger, men klara mig. (Såå går det när soc vägrar betala ut normen jag egentligen är berätigad! Snacka om o uppmuntra till fortsatt kriminalitet! Så sjukt att jag inte ens finner ord! *AAAARRRRGGGGHH*
Förövrigt, helt ok. Med mig o denna dag, alltså. Inte med soc.-biten! ALDRIG!

Ska träffa Sara imorgon o hitta på nå. Ska bli sköj=)

Nix! Nu är det skrivstopp för tant Theres, för idag!

Tack o stopp-Jätte snopp!


Ungefär på den här skalan i samhället känner jag mig nu. Nånstans mittimellan, men långtifrån accepterad. Dels pga soc o deras utopi att nå´ra unkna matpengar ska räcka till ett fullvärdigt liv, även UTAN droger!!!!
Därför får man försöka få de o gå ihop med de färdigheter man bär på ist. i mitt fall är det dtöld o snatteri! Inget o va stolt över, men de ger pengar till sol, simning, cig, hundmat, etc. ....PISSLIV. Vill bara grina!


Kommentarer
Postat av: Jensi

det är bara Du som kan ändra på det och det är bara Du som kan vända det till nåt gott! men det vet du väl redan?

2010-03-08 @ 10:09:00
URL: http://jensi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0