Suck o stön!

Zzzzz. Småtrött, trots att jag somnade astidigt igår!
Annars är de sådär, smått irriterad. Tråkig känsla.
Blev dock lite gladare när jag fick ett samtal från en vän. =)
Förövrigt så händer de inte mycket i mitt liv just nu.
Ska till pappson o käka paella idag.
Ska bli gott!

Längtar till onsdag också.
Då har jag träff med de som förestår laro-teamet här i luleå.
FÖRHOPPNINGSVIS så får jag väl nån mer peng från soc oxå!!!
Annars blir jag faan lack!

Försöker tänka positivt o ta en dag i taget.
Men tappar lätt bort den tanken, o hamnar i mörkret.
Får påminna mig själv hela tiden.
Situationen jag sitter i känns dock inte så jävla optimistisk.
Nåväl, julhelgen är slut när som helst.
Och det ska bli skönt när saker o ting börjar röra på sig igen!
Suck o stööön!
-Be en bön...




(Håll tummarna att det går igenom med subutexen en gång för alla! Så jag slipper det här skitlivet o kan få en dräglig vardag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0