Long time, no see....

Segt det har blivit å skriva blogg då, helt plötsligt! Trots att jag, tack vare programmet har ett helt liv i mina händer idag. Till skillnad för bara några månader sedan. Då var allt liksom bara trasor! Men idag e de bra. Flytten till sundsvall verkar oxå bli av, lagom till Juli. Spännande, pirrigt men kul! Då bär de av, för mig, Wilma-prinsessan och lilla Fis-Mari! (De e Sture, men tyckte att Fis-Mari passade alldeles utmärkt på en så gasig katt som han visat sig vara!=) Midsommar idag. Blir bara lugnt. Lite fruktsoda o chips. Kanske en film om regnet fortsätter falla! Eller så slänger jag på mig målarkläderna, o målar lite acryl. Har varit på gång i flera dagar nu, men får aldrig riktigt fingrarna ur, av nån anledning.... Trötthet kallas det visst. Nåväl... Glad midsommar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maya

Målar Du?? Vad roligt!!! Jag målar i olja :)



Kanske vi får se lite alster på bloggen??? :)



Härligt att Du har det bra och mår bra! Hoppas Du vill komma på kusinträffen!!!



KRAM!

2011-06-28 @ 10:57:21
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0