Måndag

Det var den helgen det. Fort gick den oxå. Som alla helger. Tog de bara bulla. Lördag sov jag nästan hela dagen! (Fattar inte varför jag jämt är så trött!?) Hann dock med en solning på eftermiddan. Sköönt! Känns fräscht! Söndagen, tjaa då var jag, Wimla, syster o paps till bergnäset o käkade våfflor. Kul o träffa gammlisarna.Tyckte Wimla oxå, men mest roligt var nog bilfärden! Kunde inte förmå sig att sitta ner i bilen. Måste ju stå o kolla så "moffa" kör rätt! O så måndag idag.... Varit på 2 långisar med lillstrumpan, som förövrigt numer är nyborstad o ny-klo-klippt! Inte illa pinkat. Promenad nummer ett bar av till konsum, där jag miakulöst "hittade" ett tuggben till WilmaLi o en monsterråtta med prassel o pling-svans till Sture-banan! Promenad nummer två bar ut i skogen, längs med sommarstugorna här nedanför. Så härligt i vårsolen. Imorgon är det dax med stort D. Möte med soc o LARO-teamet. (Wish me luck!) Hoppas verkligen det går vägen den här gången! Vore väl på tiden! Önskar verkligen att jag får det här o får lite ordning på saker o ting! Inte minst för wimlas skull.... Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas allt är bra med Er :)



Kramisar!

2011-03-30 @ 09:16:21
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0