Blaj blaj....

Har egentligen inte så mycket att skriva om. Känner mycket ångest just nu. Vet egentligen inte varför...eller jo kanske lite... Men, men...försöker komma ihåg allt; tänka positivt, ta en dag i taget, rutiner osv. osv. Men plötsligt faller man. Igen och igen. Nåja, drogfri i alla fall. Det är jag glad över. Verkar bli sundsvall framöver oxå. Det blir nog bra för mej med lite omväxling. Se o göra annat. Utvecklas. Gå framåt. Faan, här (i lule) känns de bara som att jag går bakåt! Uppfriskande ska de bli med flytt! Och så är jag evigt tacksam över mina två små odjur! Hur jobbiba de än kan vara emellanåt, så är de mina små hjärte-stenar! Drutten o Gena.... Drutta på o Gena försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0